ПРИНТ ЦЕНТЪР виж продукти
Често задавани въпроси (FAQ)
?
1. Как мога да направя поръчка?

Можете да направите Вашата поръчка:

  • Онлайн директно на boichka.bg 
  • На телефон 0899 667 920
  • По вайбър на 0899 667 920
  • На имейл  sales@boichka.bg
?
2. Каква е цената за доставка?

Цената за доставка се определя съгласно тарифите на обслужващите  куриерски фирми SPEEDY и ЕКОНТ ЕКСПРЕС

и зависи от населеното място, до което ще се изпрати пратката, обема и теглото на поръчаните продукти.  

 

Точна сума може да видите при финализиране на поръчка през сайта.

 

Ориентировъчна цена на пратка тежаща до 3 кг и поръчана до офис на куриерската фирма е 5 лв, а до адрес около 7лв.

?
3. Какъв е срокът за доставка?

      Ангажираме се  с изпращането на поръчаните продукти в срок от 24 до 48 часа

 

  • Поръчки получени до 10:00 часа от Понеделник до Петък, се изпълняват в същия работен ден                                   

        (с изключение на продукти, които се изработват по поръчка от категория:  “ПРИНТ ЦЕНТЪР" и Топер по поръчка.)

 

         При възможност от наша страна изпълняваме и поръчки направени след 10 ч в същият ден.

 

  • Поръчки получени след 10:00 часа, се изпълняват на следващия работен ден.

 

     Запазваме си правото при непредвидени обстоятелства да доставим Вашите продукти

     в различен срок от указания       поради причини, за които ще бъдете информирани своевременно.

?
4. Какви са начините за плащане?

        Може да платите чрез:

 

  • Наложен платеж при получаване на поръчката си – в брой или с карта при куриера.

 

  • Онлайн плащане с карта при финализиране на поръчката през онлайн магазина.

 

 

  • Банков превод по сметка:

 

         IBAN: BG11BPBI79451071702301

         BIC: BPBIBGSF

         Банка: ЮРОБАНК БЪЛГАРИЯ АД

         Получател: ЕЛТРЕЙД 21 ООД

         Основание на превод : Номер на Вашата поръчка или имена.

?
5. Връщане и замяна?

Закупена стока може да бъде върната или заменена в рамките на 14 дневен срок от получаването и

при условие, че стоката не е ползвана, разпечатана или с нарушен търговски вид.

 

Необходима е да заплатите единствено куриерската услуга. 

?
6. Има ли такса за връщане на продукт?

В зависимост от причината за връщането, може да има такса за връщане.

 

Ако продуктът е дефектен или изпратен по грешка, връщането е безплатно.

?
7. На какъв адрес да изпратя продуктите за връщане или замяна?

Адресът за връщане на пратки е гр. Варна , ул. Кокиче 17Б . Получател: Елтрейд 21 ООД, тел. 0887 921 921.

 

Моля, свържете се с нас, за уточняване на детайли,  преди да върнете продукт/поръчка на тел. 0887 921 921.

?
8. Получих дефектен/грешен продукт. Какво да правя?

Моля, свържете се с нас на посочените в сайта имейл или телефон за точни указания.

?
9. Липсва продукт от поръчката ми. Какво да правя?

Ако липсва продукт от поръчката Ви, ще бъде изпратен за наша сметка.

 

Моля, свържете се с нас на посоченият телефон 0899 667 920 или 0887 921 921.

?
10. Къде се намирате? Имате ли физически магазин?

Нашият магазин е изцяло онлайн, което Ви позволява да пазарувате удобно от всяко място и по всяко време.

 

Въпреки това, разбираме че понякога може да е по-удобно да ни посетите физически, ако сте от Варна.

 

Затова предлагаме на всички наши клиенти възможността

да пазаруват на място в следния часови интервал:

 

Понеделник - Петък: 13:30 - 15:30 ч.

 

За Ваше удобство и за да гарантираме, че желаният от Вас артикул ще бъде наличен при посещението Ви на място,

Ви молим любезно да направите поръчка през нашия уебсайт преди да ни посетите.

 

Това ще ни позволи да запазим избрания от Вас продукт и да го подготвим за Вас,

за да бъде процесът на покупка бърз и безпроблемен.

 

Можете да направите поръчката си лесно на нашия сайт https://boichka.bg/ и да изберете опцията за взимане на място.

 

При направена поръчка с опция "Лично взимане от магазин", ще запазим продуктите за Вас за срок от 7 работни дни.

Ако в този период не успеете да се свържете с нас за допълнително удължаване на срока, ще приемем, че нямате

възможност да вземете поръчката, и продуктите ще бъдат върнати обратно за продажба.

 

Благодарим Ви за разбирането и съдействието!

 

 

?
11. Какви са условията за поръчка, ако не съм потърсил предишна пратка?

Ако сте направили поръчка и не сте я потърсили от куриера в рамките на посочения 7 дневен срок за получаване, пратката ще бъде върната обратно към нас.

В този случай разходите за куриерската услуга в двете посоки остават за наша сметка.

 

За да избегнем това в бъдеще, при следваща Ваша поръчка любезно Ви молим да използвате един от следните методи на плащане: с карта през сайта или банков превод. Пратката Ви ще бъде изпратена веднага след успешно заплатена поръчка и куриерска услуга. Така ще можем да Ви гарантираме коректна и навременна доставка.

 

Молим Ви да проверявате своевременно статуса на поръчките си и да планирате получаването им навреме, за да избегнем допълнителни такси и неудобства.

?
12. Искам да добавя продукт към вече направена поръчка?

Моля, имайте предвид, че ако желаете да добавяте артикули към вече направена поръчка,

е възможно тя да бъде отложена за изпращане на следващия работен ден.

 

От клиентския си профил можете да следите текущия статус на поръчката си в реално време.

Ето какво означават различните статуси:

 

  • "Нова" – Поръчката не е обработена още, предстои обработка.
  • "Обработва се" – В момента обработваме поръчка.
  • "Потвърдена" – Поръчката е готова, опакована и подготвена за предаване на куриера в текущия ден. Ако при този статус искате да добавите продукти, поръчката ще бъде върната в статус "Обработва се" и изпращането ще бъде спряно за същия ден.
  • "Доставка" – Поръчката е предадена на куриера и не може да се правят промени.                                                                                                                                                                                                                                           

Ако имате въпроси или нужда от потвърждение относно статуса на поръчката,

можете да се свържете с нас на 0899 66 79 20 или 0887 921 921

 

Благодарим ви за разбирането и за това, че пазарувате при нас!

?
Друго

 

Ако не сте намерили отговор на вашите въпроси или има нещо друго, с което можем да Ви помогнем,

 

моля изпратете ни запитване на  e-mail sales@boichka.bg

 

или се свържете с нас на тел. 0899 667 920,  0887 921 921.

 

Ще направим нужното да получите отговор до 24 ч.

Ако имате проблем или въпрос свързан с предлаганите от нас продукти или услуги и не намирате
неговото решение сред изброените по-горе, ще се радваме да се свържете с нас