Уважаеми клиенти,
- След направена поръчка от Ваша страна, тя автоматично се обработва и предава за изпращане, без допълнително потвърждение по телефон. Ако Вие искате да уточните детайли по Вашата поръчка, моля свържете се с нас на телефон 0899 66 79 20.
- Поръчаните от Вас продукти се доставят с куриерска фирма SPEEDY или ЕКОНТ ЕКСПРЕС по Ваш избор.
- Всички поръчки, направени до 12.00 ч. в работни дни, се обработват в същия ден (с изключение на продукти, които се изработват по поръчка от категория: “ПРИНТ ЦЕНТЪР" и Топери по поръчка.)
- Ако сте направили повече от една поръчка и искате да обединим поръчките в една доставка е задължително да се обадите по телефон или да ни уведомите в полето “Бележки към поръчката” преди да финализирате последната си поръчка. Ако не го направите, поръчките ще бъдат изпратени с отделни доставки, които Вие трябва да заплатите на куриерската фирма.
- Ангажираме се с изпращането на поръчаните продукти в срок от 24 до 48 часа (два работни дни) след като сте направили Вашата поръчка. Ако Вашето населено място не се обслужва всекидневно от куриер, е възможно доставката да отнеме до 3 работни дни. В натоварени периоди ( Коледа, Великден и др.) срокът на доставка е до 72 часа.
-
Може да се възползвате от БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА за всички поръчки над 150 лв до 3 кг., до офис на Спиди или Еконт.
- Поръчки, направени в събота, неделя или на национален празник, се обработват на първия работен ден, следващ почивните дни.
- Закупена стока може да бъде върната в рамките на 14 дневен срок от получаването и при условие, че стоката не е ползвана, разпечатана или с нарушен търговски вид. Необходима е да заплатите единствено куриерската услуга.
- Запазваме си правото при непредвидени обстоятелства да доставим Вашите продукти в различен срок от указания поради причини, за които ще бъдете информирани своевременно.
- Цената за доставка се определя съгласно тарифите на обслужващите куриерски фирми SPEEDY и ЕКОНТ ЕКСПРЕС и зависи от населеното място, до което ще се изпрати пратката, обема и теглото на поръчаните продукти.
- Всяка наша пратка пътува към Вас с опция ПРЕГЛЕД, моля възползвайте се от нея. Съветваме Ви, при получаване на поръчката си, винаги да отваряте и проверявате пред куриера дали всички стоки са здрави. При установяване на повредена стока, трябва да съставите протокол за повреда, в присъствието на куриера. Само по този начин имате възможност да докажете, че стоката е била повредена по време на транспортирането, за да бъде заменена с нова.
- За поръчки извън територията на България - Моля, свържете се с нас, за уточняване детайли по доставката.
Благодарим Ви, че сте наши клиенти!